Emo Scene Community

1000's of emo guys & girls!

Search soEmo

Top Emo Bands View All

10
9

Emo Lyrics View All

Back on earth the flame of life burns low Everywhere is misery and woe Pollution kills the air, the land and sea Man prepares to meet his destiny, yeah Into The Void, by Black Sabbath

Messages (Reply)

soEmo.co.uk - Emo Kids - Kamikazeke

Kamikazeke

Zeke
81 / Female / The Past, United States
Straight
Member since: Jul 25, 2012
Last online: Jul 10, 2014

Current rating: No rating yet/10 (0 votes cast)

About Me

Old profile was stupid. Time for a new one :] In the meantime, feel free to chat if you would like to know anything! ^_^

Favourite Music

Too much to list, will add later :D

Favourite Films / TV / Books

I love comedies and cartoons! :D
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole is my all time favourite movie.
Wanna see my life play out on a television show? Watch MTV's show Awkard. ;]
Anything by Laurie Faria Stolarz <3

Education / Occupation

I am a Sales Lead at Bath and Body Works
I am currently studying Cosmetology and Esthetics

Who I'd Like To Meet

I would really love to meet some cool people to chat with. :]
I would also love to meet Adam Young (Owl City) I know it's a far shot, but I'm damn determined to meet him in person someday!

Comments (Add Comment)

eskemo
Dec 09 2013, 05:36 PM
haha i'm deffinately not pretending i would be younger if i was going to do that XD apparently i look younger so it works for me ^_^ yeah its not cheap but you know its probly one of the cheapest things i'll end up doing for her haha jks c: ah ok well i'm just travelling for like 2 and a half hours to the state literally right next to me D: its ok tho mum owes me money ;D i'm silly and hyper alot its ok c: well you need to be less like me in that area then lol :p i want my bear had back but i did get a pikachu onesie to make up for it :D
eskemo
Dec 09 2013, 05:23 PM
me to haha i'm never going to cause i love being a kid ^_^ hey i'm 21 too c: and cartoons are awesome :p well i'm pretending that i am haha. ah ok thats cool i don't live where i grew up never visited back tho but would be nice if i did c: flights anywhere are expensive >.< it costs me like 400-500 dollars just to fly to the state next to me D: so yeah i'm paying to see my gf but is so worth it. She lives in australia but in a different state to me ^_^ i am stupid tho and hey i'm just over excitable not careless hehe ;D
eskemo
Dec 09 2013, 05:09 PM
thanks i'm trying to grow up not really lol :) snap! we match haha. Thats a nice little arrangement you got there and ssshhh i'm learning lol XD can't be more boring then mine haha and nice is it good there? i hardly ever travel :p umm not really i'm going to go see my gf over the new year c: looking for jobs so pretty boring :p i'm not really social so don't really do alot except sit around home and when i do leave i lose my stuff like my bear hat and hoodies D: i'm so stupid lol
eskemo
Dec 09 2013, 02:08 PM
missed my roomie too :D ^_^ Thats good usualy slowly is the best way c: nice getting into it haha well i need a job so you doing better then me :p I have been pretty good c: finally finished university this year but living at home still and can't drive i'm so behind on everything :p other then that its ok c: been up to anything exciting? :D
eskemo
Dec 09 2013, 01:55 PM
Hi there :D yeah it has been! How are you? Love the new pic ^_^
eskemo
Jan 21 2013, 08:15 PM
hehe ;p uh oh not the fox D:
eskemo
Jan 20 2013, 10:22 PM
rawr >:) *bear hugs you* mwahaha i win :D
Freshtilldeath1990
Dec 07 2012, 02:09 AM
oh no D:
Emo Pictures - xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx
Aug 29 2012, 02:02 PM
Ahh ok that's good to hear :) x
Emo Pictures - xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx
Aug 27 2012, 11:36 PM
Happy Birthday! Hope you have a great day :]
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.

Pictures

Comments (Add Comment)

Comments (Add Comment)

Comments (Add Comment)

- Owl Faces :3

Comments (Add Comment)

Journal

Feb 03 2013, 09:25 PM
Private entry

Feb 03 2013, 09:25 PM

WEEKLY RECAP I may be quitting one of my jobs soon. My manager has just been unnecessarily mean. not just to me, but to everyone. It just sucks because I really need the money. :/ I always seem to get stuck in the jobs with the worst management. I've had the flu all week, and it really affected my work. I'm having a really tough time kicking it despite all the vitamins and meds I'm taking. >_< At least I'm healthy enough to start donating blood again tomorrow. Split my pants open doing a floorset earlier. XD Funny because I bought this exact pair of pants at Forever 21 because I split my pants open doing a floorset with them. Looks like my legs are a little too flexible for my clothing. ;p I'm getting so sick of the cold! I'm ready for it to get back into the 70's again. I love the winter, but after 5 months of freezing cold I'm ready to wear my shorts again. I love moving.... NOT. Every time I've cleaned up my room, a day later my parents bring home more boxes and it looks like it exploded again. I love decorating, but damn I've got way too much crap. I need to get everything unpacked and put some shelving up before Tyler arrives on Saturday. >_< Oh crap! I've gotta makes his Valentine's gift. 7 Days until Tyler comes to visit <3

Comments (Add Comment)