Emo Community Scene Emo Guys and Girls

Email:

Password:

Forgot Password?




Emo Lyrics:

Emo lyricsGo home son, hang your costume up. a goddxmn insult to the rest of us!Emo song lyrics
(Lamb of God - Again We Rise)

[Submit Lyrics]

Alternative clothing from Sohos

Blue Banana

Emo Meet - London UK - August 2011

soEmo.co.uk - Emo Kids - Leahurtsyouwithakiss

View Pics (5) | View Vids (0)
Send Message
View Journal

Leahurtsyouwithakiss

New here, having a look around, talk to me people lol wow this is lame no one bothers to talk to me -_-

Name: Fredericka Velkener Beaumont
Age: 24
Gender: Female
Orientation: Bisexual
Status: Broken Hearted
Location: Midlands, United Kingdom
Member Since: May 10, 2013
Last Login: May 22, 2014

About Me


Hello to all who visit my profile, i am just an extraordinarily ordinary girl who just wants to chat with some cool people and have a good time, without being patronized!I love music, art, anything unusual and so on...If you want to get to know me talk to me because i will answer everyone.

I used to be emo now im just a whore ;)



Favourite Music


Paramore

Placebo

Three Days Grace

The Smashing Pumpkins

My Chemical Romance

Black Veil Brides





Favourite Films & TV

I've watched pretty much every film ever at least twice.

I hate TV though.

Favourite Books

Harry Potter series

Flowers in the Attic
The Magic Cottage
Bram Stokers Dracula
The Silmarillion

Education / Occupation

I study fine art in college.

Who I'd Like To Meet


Narcissus

Zeus
Kurt Cobain
Lord Byron

My Links

Friends (10 - View All)

xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx - soEmo.co.uk


MissGore
MissGore - soEmo.co.uk


Why_So_Serious
Why_So_Serious - soEmo.co.uk


Kate
Kate - soEmo.co.uk


SinnerSuicide
SinnerSuicide - soEmo.co.uk


samael819
samael819 - soEmo.co.uk


Curtis
Curtis - soEmo.co.uk


munnabhai_mnnbh
munnabhai_mnnbh - soEmo.co.uk


ayumipie
ayumipie - soEmo.co.uk


KinkyKen69
KinkyKen69 - soEmo.co.uk


View All Leahurtsyouwithakiss's Friends

Profile Comments (62 - View All) | Add Comment

Kate - soEmo.co.uk
Kate

Nov 08 2013, 05:06 PM

I'm sure it wasn't that bad :)

i just went as a cat.lol
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Oct 27 2013, 07:21 AM

a alternative styled cat XD

you ?
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Oct 26 2013, 02:45 PM

me neither =D
KinkyKen69 - soEmo.co.uk
KinkyKen69

Oct 24 2013, 06:28 PM

I've been better.... Stupid nights. Always thinking and shit :c
KinkyKen69 - soEmo.co.uk
KinkyKen69

Oct 24 2013, 03:50 AM

Hey leah! XD Don't even know if I've ever met you but considering you live pretty local I probably have done! :3
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Oct 24 2013, 03:15 AM

:)

Looking forward to halloween ? :D
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Sep 24 2013, 01:18 PM

Awww thanks :)
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Sep 07 2013, 03:38 PM

wow ,sounds like it too.

Glad to hear your week has been great and i wish you the best with your studies etc =)

I started my As levels at College this week so all is well now the nerves are finally going.lol
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 30 2013, 05:18 AM

=P

hows you and your week been ?
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 20 2013, 01:25 AM

xD
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 19 2013, 01:19 AM

:p
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 16 2013, 02:07 PM

Lol

Your welcome xD
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 16 2013, 03:14 AM

Your welcome :)
Ooo hope there okay as for chipmunks errrr....
Exotic pet shop =p
i've really no idea there. Sorry
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 10 2013, 06:04 AM

Glad to hear you've enjoyed your birthday and that's good to hear =)
cool ,i hope you enjoyed yourself =P

seen a few mates and messed around abit and really not alot else.lol
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 09 2013, 05:06 AM

lol =P

hows your week been?
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 08 2013, 01:26 AM

=D

*random dance* lol
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 07 2013, 03:19 AM

your welcome =D
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 06 2013, 02:19 PM

thanks and so are you =D
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 05 2013, 04:13 AM

Your welcome .
Glad to hear you enjoyed it :D
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 03 2013, 04:01 PM

Happy 18 th :D

Hope you enjoyed your party
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Aug 02 2013, 09:21 AM

Glad to hear and I bet :)

Yhea my week has been good thanks
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 31 2013, 07:18 PM

Yay....Thank you =D
Rofl.

Hows your week been so far?
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 31 2013, 12:30 AM

Yum =D

That's made me feel really hungery and wishing i had some.lol xD
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 30 2013, 04:54 AM

=P
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 28 2013, 03:41 PM

your welcome =D
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 28 2013, 06:23 AM

sounds fun , hope you enjoy yourself =)

awww,it is terribly slow at times lol
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 27 2013, 09:22 AM

ah cool, i bet you can't =)
what you planning to do to celebrate ?

messing around with my youtube and finding new bands to listen to =P
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 26 2013, 05:04 AM

sweet ...
haha, great idea maybe i should try that some time =P
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 25 2013, 06:35 AM

nah
who doesn't like a good storm once in awhile ? xP
Kate - soEmo.co.uk
Kate

Jul 24 2013, 03:32 PM

=D

View All Comments | Add Comment