Emo Scene Community

1000's of emo guys & girls!

Search soEmo

Top Emo Bands View All

10

Emo Lyrics View All

Now lets share the blood and hate! Bow Ties on Dead Guys, by Fearless Vampire Killers

Messages (Reply)

soEmo.co.uk - Emo Kids - XxEmohugglesxX

XxEmohugglesxX

Katie
26 / Female / England, Liverpool, United Kingdom
Straight / Single & Looking
Member since: Apr 03, 2008
Last online: Jul 14, 2008

Current rating: No rating yet/10 (0 votes cast)

About Me

Hey there, Im Katie And im sometimes callled Penguin Pleased to meet yew I come from liverpool, Im 13 I have brown hair and bluey greeny eyes I ish skinnyish lol Woah this seems soooo.................vein I luffles my friends to bits, especially the verry few i can actully trust. Alot of people talk about me but really i couldnt care lesss. so dont bother. Basically i would do anything for my "real" friends. I takes me a while to trust someone and actully share my problems with them. Im a randomer sometimes i always seem to amaze people, which is funneh I have opinions, and i willl share them with you, be it critism or complements People like to hug me, so like to hug people [yaaay me] Haha im apparently "Emo", or a "goth" but i dont think im Emo or goth- just different People who put me into stereotypes shalll feel the wrath of a rusty spork Muwahahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahaha RAWR =] =] Im sensitive I Luffles Rock music Friends Boys Penguins and dinos Lady bug umbrellas [Kevin stolled it so i need a new one] Family [sometimes ] Hugs Kupika [yaaaaay Kupika] Peotry and storys Yogurt Eyeliner Skinny jeans and Hoodies Anime Purple, green, orange, black and umm sometimes Pink Hello's Swords I haties Chavs R n B and that sh*** two faced people People who think they are ugly cuz no one is Crushes [i hash one right now, and its killing me] OMG onions and tomartoes School [well sometimes] Lip gloss [it's sticky ={] Bitches who think they are aweshum, but they're not cuz i know aweshum people =] Prostitues Cybering [ewwwwwie ] Homophobic people Goooood bye's My cousin Liam [lol he looks like Pikachu XD] Boredom [dies] I cant smile to save my life, i just loook...................demented lol I like oreos [they're supppeh Yummmmy] I have a personality, those people who dont like it can go somewhere teee heeee XD Im normallly Hypah, i just feeeel wierd today Maybe because Im in Love, but Who knows Im happy living my life, I wouldnt prefer it any other way =] Rofl i get bored easily!

Favourite Music

You me at six (I am totally OBSEESED with them yeah) Paramore Elliot Minor Avenged Sevenfold Red jumpsuit apparatus Flyleaf Papa roach 30 sec to mars Blink 182 Off spring within temptation Bullet for my Valentine green day madina lake MCR new found glory Panic at the disco Fob simple plan iron maiden Bring me the horrizon killswitch engage cute is what we aim for green day lost prophets tokio hote Aiden linkin park Evanescence Angels and Airwaves bowling for soup good charlott boys like girls trivium hello goodbye we are the ocean Story of the year scary kid scaring kids taking back sunday thats all i can think of

Favourite Films / TV / Books

I like horror movies like the grudge, freddy v jason, Amityville horror and other varouse horror films. I like anime alot such as Naruto and bleach. I like skins, simpsons, avatar the legend of aang, shameless and others. The harry potter series. I like manga like naruto, High school rumble, judas, and bleach.

Education / Occupation

I am currently in highschool. But i dont want to be. it suckzzzzz

Who I'd Like To Meet

I would like to meet anyone in my age group really. I dont care if they are boy orrr girl. And emo poeples. i also wanna meet alex heartbreaker, oli sykes and Hayley williams hehehe

Comments (Add Comment)

Emo Pictures - BlackRoses777
BlackRoses777
Jul 07 2008, 10:52 AM
im good
Emo Pictures - atrix2368
atrix2368
Jul 04 2008, 08:43 PM
hiya
Dann
Jun 11 2008, 03:59 AM
SKITTLES... i like them too!!!! *high 5*... what would the world be like without candy??
Emo Pictures - Suruma
Suruma
Jun 10 2008, 04:32 PM
srry took me so long to repost. i dont comeon this site much. im always on deviantart.com or myspace. we seem to have a lot incommon.
Emo Pictures - Suruma
Suruma
Jun 10 2008, 04:26 PM
shikamaru, hinata, naruto. Kiba seems to like Hinata and i dont like other characters that fuck with my fave parrings
Dann
Jun 10 2008, 03:10 AM
Hmmm....there's juz so many too chosse from. Tell u what, u get me whatever candy u like best. So, what candy do u what?
Dann
Jun 07 2008, 08:50 PM
i would luv to come over to the dark side. coz i sure do like candy.. but too much candy makes me super hyper!!! lol But who cares rite!^^
Emo Pictures - Pagan
Pagan
Jun 06 2008, 05:00 AM
woooooooo hows you? umm have you got elliot minors new album and is it any good if you have it? smile its good for you Yours Pagan
Emo Pictures - Scaryclownman
Scaryclownman
May 25 2008, 01:52 AM
np XD
Emo Pictures - stephaniesuicide
stephaniesuicide
May 22 2008, 11:18 AM
nothin really haha you?
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.

Pictures

- meeeee umm again

Comments (Add Comment)

- ALEX EVANS YEAAAH

Comments (Add Comment)

- yeah

Comments (Add Comment)

- sticky people

Comments (Add Comment)

- love

Comments (Add Comment)

- YOU ME AT SIXX!!!!!!

Comments (Add Comment)

- Hayley W. sponsers this

Comments (Add Comment)

- My heart bleeds....

Comments (Add Comment)

- hehehe i have this poster..

Comments (Add Comment)

- I am emo

Comments (Add Comment)

- I would so go over to the dark side

Comments (Add Comment)

Friends

Journal

No journal entries here yet :O