Emo Community Scene Emo Guys and Girls

Email:

Password:

Forgot Password?




Emo Lyrics:

Emo lyricsAs for now I'm gonna hear the saddest songs and sit alone and wonder how you're making out. as for me i wish that i was anywhere with anyone, making outEmo song lyrics
(Dashboard Confessional - Screaming Infidelities)

[Submit Lyrics]

Alternative clothing from Sohos

Blue Banana

Emo Meet - London UK - August 2011

soEmo.co.uk - Emo Kids - gloomymurder

View Pics (2) | View Vids (0)
Send Message
View Journal

gloomymurder

Name: Mantas Ice cream lover
Age: 29
Gender: Male
Orientation: Straight
Status: Single
Location: Freezer, Antarctica
Member Since: Dec 30, 2008
Last Login: Jul 17, 2009

About Me

well i like to say im smarter than the rest xD but that cant be very true for obvious reasons (teehee..!). im just interested in being happy and maybe helping out other people in the bargain too ! ^_^





I get attached to people too easily and i think im a caring person in general  though i can be a prick too ^^_



ohh..and i had to remove pics as soon as i put them (stalkers are scary  lol)



sorry :3



i'll put that right soon  ^_^





 



 

Favourite Music

wow thats tough.. umm.. tokio hotel,cinema bizarre,d'espair rays,all time low,spill canvas,senses fail,paramore,taking back sunday,fall out boy,hawthorne heights.jay sean,MCR,aiden,BFS ,HIM,alesana,underoath,bring me the horizon,scary kids scaring kids,dear whoever,blessthefall,escape the fate.....(RAWR)

Favourite Films & TV

i stopped with tv ever since i heard it lowers your IQ..haha no..just kidding!!
But yeah i prefer shows that make me think rather than the mindless stuff thats so common (i do admit i have a fascination for freaky stuff (^^_)

Favourite Books

i am quite a reader. I like to read anything that makes me think.

Education / Occupation

going to join college soon! mindless fun woo woo ! xD

Who I'd Like To Meet

. All of the nice people in the world  =)

My Links

Friends (7 - View All)

Tara_Trashface
Tara_Trashface - soEmo.co.uk


black_rose_of_death
black_rose_of_death - soEmo.co.uk


xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx - soEmo.co.uk


scotty-boi
scotty-boi - soEmo.co.uk


Tantra_B
Tantra_B - soEmo.co.uk


hollywoodundead_xo
hollywoodundead_xo - soEmo.co.uk


Xxpunk_corexX
Xxpunk_corexX - soEmo.co.uk


View All gloomymurder's Friends

Profile Comments (35 - View All) | Add Comment

jcr1196 - soEmo.co.uk
jcr1196

May 13 2009, 05:05 PM

hey wats up
Tantra_B - soEmo.co.uk
Tantra_B

Feb 26 2009, 02:04 AM

Hey, cheers for the add :)

Sorry it's taken ages to reply to your friend request xD

Darn computers :P



How are you?



xx
BulletSkar - soEmo.co.uk
BulletSkar

Feb 17 2009, 06:57 AM

=D *Super tackle hugs of dooooom*



Awww.. No sweet things?! You poor deprived child! ..Heheheh.. Ice-cream is love<3



Meh, just been attacked with my report card and a lot of coursework.. So I'm trying to finish it all, while at the same time make it really good so my grades get better....



I've been not so good.. I lost my camera. T.T In my house. I remember last time I saw it, it was in my room.. But then I moved bedrooms the other day.. So it could have fell into something and been put in the bin! *Ahhh dies* Life.. Really seems to hate me at the minute.. Losing my camera, really bad grades, fighting with people a lot.. *Cry*



And you?



Lovessssss


xo

Leah - soEmo.co.uk
Leah

Feb 09 2009, 05:00 AM

My name is Leah :)


Haha, I don't know how good my writing is really.


My mate could have just been saying that :P


What sort of stuff do you write?


xxx

BulletSkar - soEmo.co.uk
BulletSkar

Feb 05 2009, 06:57 AM

Heyy there:]


You seem pretty cool. And I'm trying to make friends ^^'


I hope you don't mind if I add you~


 


How are you?


 


Lovesss


xo

xxsuicidexnotexx - soEmo.co.uk
xxsuicidexnotexx

Jan 30 2009, 07:58 PM

heyy ^_^ xx
Xxpunk_corexX - soEmo.co.uk
Xxpunk_corexX

Jan 19 2009, 07:49 AM

GOOD,DO YOU HAVE VAMPIREFREAKS

lelouch - soEmo.co.uk
lelouch

Jan 18 2009, 07:18 AM

....hai!!!


wazzup???

Xxpunk_corexX - soEmo.co.uk
Xxpunk_corexX

Jan 15 2009, 09:43 PM

hi :)
hollywoodundead_xo - soEmo.co.uk
hollywoodundead_xo

Jan 11 2009, 04:10 PM

Hiii lmao xD
^_^ its not my fault im oldd XD !!
Awrhhiiee thankyou =] your really cutee xD
=]
x
slitwristbarbiedoll - soEmo.co.uk
slitwristbarbiedoll

Jan 07 2009, 12:18 PM

Hello =D
hmmmm so i don't really get the "savage (rawrr) bit but oh well
thankyou  =D
i don't particularly think so x]
i guesse it sounds really stupid when people say that when they put the picture as there default


so you live in Antartica that must be cold


x x x

SomeMorbidKid - soEmo.co.uk
SomeMorbidKid

Jan 07 2009, 11:58 AM

Hiya ^-^


Erm... not much really, I'm back at college now, but I had the day off today becasue I wasn't feeling well (and I also woke up late lol)


What about you?


x

the_huggable_girl - soEmo.co.uk
the_huggable_girl

Jan 07 2009, 09:03 AM

hehe awww xD



i like hugs lol (:



id like to hear from you more often aswell 8D


do you have msn?


xoxoxox

scotty-boi - soEmo.co.uk
scotty-boi

Jan 06 2009, 12:44 PM

ha ha yer i think me ;)      my 1st profile comment im privilaged


 


im scott nice to know you too


     <>    <>


     \_____/     im happy me    

the_huggable_girl - soEmo.co.uk
the_huggable_girl

Jan 06 2009, 09:07 AM

im awsome too thanks


so what you been up to?


and by the way you are really fit :$


xoxox

the_huggable_girl - soEmo.co.uk
the_huggable_girl

Jan 05 2009, 10:48 AM

lol yeah your right ^.^


*hugs back*


so you okies?


xoxoxox-

Blue-Eyes-Lion - soEmo.co.uk
Blue-Eyes-Lion

Jan 05 2009, 02:15 AM

lool
heaRt_bReakeR - soEmo.co.uk
heaRt_bReakeR

Jan 04 2009, 08:15 AM

great.


how bout u my bro?


hey...i like ur body..tht's cooL...


u're not cocky too,i Like it...


xxx

xpunk_rock_princessx - soEmo.co.uk
xpunk_rock_princessx

Jan 04 2009, 07:20 AM



awww *Hugs*



haha I totally know what you mean! Awesome....i was born in london too, moved to Pak for a bit, then switzerland, then came back to england bout 10 years ago =]!  That's my life history lol!



I went to Pakistan over summer, and its amazing coz theres surprisingly quite a few young people really getting into the whole alternative stuff - I was shocked there were people there who knew Breakng Benjamin etc., and there's all these new Pakistani underground punk-rock bands - but on the streets and stuff, people still stared at me coz I was wearing converses ^_^ and my hair was a bit different



is there much rock music in india too? lol wow you're writing a book??!! cooool =D! what's it about?



Good luck with spreading the awareness ^_^, that's great...ohh, are you studying in India still though?



I've got cousins in New Delhi, but i've never been there



x



 



 



 



 



 



 



 

gloomymurder - soEmo.co.uk
gloomymurder

Jan 04 2009, 07:03 AM

hey just to inform everyone im REALLY studying to become a doc (its a big pain in the arse..i could use my books as assault weapons) im smart woo hoo (NOT a geek mind you)  lol


i havent decided but id think a cosmetic surgeon..i think they make the most money xD . but of course i could change my mind too (^_^)

xpunk_rock_princessx - soEmo.co.uk
xpunk_rock_princessx

Jan 04 2009, 07:00 AM

ahaa awesome! lol I just knew it xD



nahh, it's coz your name is shikhar - that was a huge giveaway that you're a desi =]....do you actually live in the "indian subcontinent" or are u just originally from there like me? lol....if you do, i have to say wow! the whole alternative culture isn't really very big there =/



aww how come you find the term "desi" demeaning?! sorry, I'll stop using it then ^_^


but lol yeah, I think we're the only two in here......nice to meet you too =]



x



 



 



 

selfhater - soEmo.co.uk
selfhater

Jan 04 2009, 06:47 AM

lol yer ancient lol. two decades.. perhaps a quarter of my life gone.  oh well get some more pics up mate..
xpunk_rock_princessx - soEmo.co.uk
xpunk_rock_princessx

Jan 04 2009, 05:51 AM

heyyy there ^_^


 


are you desi by any chance?! lol  xD


ahhh you're studying to be a pre-med? woww....how's it like? I was thinking of doing either that or architecture but i reallllly don't know o_O


x

Blue-Eyes-Lion - soEmo.co.uk
Blue-Eyes-Lion

Jan 04 2009, 03:58 AM

the whole vote thing was totaly NOT my idea......


but anyway....how u lately :)


Xx_Lucas_xX

Blue-Eyes-Lion - soEmo.co.uk
Blue-Eyes-Lion

Jan 03 2009, 11:32 PM

i know but most of it is lol
gloomymurder - soEmo.co.uk
gloomymurder

Jan 03 2009, 11:23 PM

i mean any kind of alternate culture is virtually unknown over here lol  emo is like..umm..wut is THAT?  (^^_) But im joinin college soon and hopefully things get better then  ^_^  (mindless fun woo woo ! xD)
SomeMorbidKid - soEmo.co.uk
SomeMorbidKid

Jan 03 2009, 11:04 AM

Too specfic? No, it's fine :)


Oooh, you wanna go to med school... that's cool :P What do you mean the people there are beyond you?


x

heaRt_bReakeR - soEmo.co.uk
heaRt_bReakeR

Jan 03 2009, 08:45 AM

hi..


how RU?

SomeMorbidKid - soEmo.co.uk
SomeMorbidKid

Jan 03 2009, 07:32 AM

Away from home and friends? Aww *hugs* If you don't mind me asking, why was that? Sorry, I'm kinda nosy :P


x

SomeMorbidKid - soEmo.co.uk
SomeMorbidKid

Jan 03 2009, 07:17 AM

I don't? Well, I guess I'm not very... it just sounded cool :P


Nice to meet you too, and thanks for the add ^-^ I'll add you too


How's your Christmas and New Years been?


xx

View All Comments | Add Comment