Emo Scene Community

1000's of emo guys & girls!

Search soEmo

Top Emo Bands View All

8.7

Emo Lyrics View All

Lets start this over, it's not like we're dead. Was it something I did? Was it something you said? Don't leave me hangin', in a city so dead. Held up so high on such a breakable thread. My Happy Ending, by Avril Lavigne

Messages (Reply)

soEmo.co.uk - Emo Kids - XxFatalDreamerxX

XxFatalDreamerxX

Danielle
21 / Female / Katy/Tx, United States
Straight / Single
Member since: Feb 11, 2013
Last online: Mar 26, 2013

Current rating: No rating yet/10 (0 votes cast)

About Me

Musician. Dreamer. Emo. Scene. Jedi. Anime Freak. Slash Gash Terror Crew. 13 years of age. I didn't get a hogwarts letter, I never found a wardrobe to narnia, I never got reaped Into the Hunger Games, though I have a chance. I'm counting on gandalf to take on an adventure when I turn 50. I'm a Hot Topic Shopaholic. heehee that rhymed. I write poems, songs, short stories, and currently I writing a book. My favorite colors are black and any shade or dark purple that you can imagine. I'm a big time artist. I'm obsessed with Dahvie Vanity, Jayy Von Monroe, Harry potter, Jeffree Star, Black Veil Brides, and hundreds of other people and bands and songs and books. I'm a super geek. I spend hours every night listening to music and playing slender. I really want snakebite piercings. I love Mickie Mouse. I love to do impressions. You are the Heart that beats inside of me. If you give up tonight, then you give up on me.

Favourite Music

A-ha (take on me. Hunting high and low. Are my fave song b them)
All American Rejects
All Time Low
Asking Alexandria
Avenged Sevenfold
Black Veil Brides (HELL YES!!!!)
Blood on the Dance Floor (HELL YES!!!!!)
Breathe Carolina
brokenCYDE
Bullet for my Valentine
Considerme Dead (chris brewington!!!)
Dashoard Confessional
Evanescence 
Falling in reverse
Fall Out Boy
Flyleaf
Green Day
Hawthorne Heights
Jeffree Star (queen of pink)
Michael Jackson (king of pop)
Linkin Park (shhh. It's not before mj because I wanted to put queen and king together.)
My Chemical Romance
papa Roach
Paramore
Pierce the Veil
Psy (not just cuz of gangnam style. I like his other songs too. Like right now, passionate goodbye, it's art, and all night long)
Secondhand Serenade
Skrillex
Sleeping with Sirens
Survivor
Three Days Grace
The list just goes on and on
I didn't even realize I was going in alphabetical order. Lol

Favourite Films / TV / Books

The Nightmare Before Christmas 
Star Wars
Harry Potter
Lord of the Rings
The Hunger Games
The Walking Dead
Once upon a time
Viral Video Showdown
Degrassi
Finding Nemo
Shugo Chara
Pokemon
Full Medal Alchemist
The Posession
Adventure time
Star Wars the clone wars 
Invader zim 
The Walking Dead
Full Medal Alchemist
Bleach
Pokemon
The Host
Twilight
Harry Potter
Lord Of The Rings
The Help
Sword of Sand
The Hunger games
Matched
Legacy
The eight keys
Finding My Killer
Rescuing Sprite
Speak
Divergent 
This Dark Endeavor

Education / Occupation

Middle School
7th grade

Who I'd Like To Meet

Too many to name

Comments (Add Comment)

Emo Pictures - xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx
Feb 11 2013, 01:07 AM
Thanks for the add :]
Emo Pictures - xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx
Feb 10 2013, 11:22 PM
Heya XxFatalDreamerxX welcome to soEmo.co.uk Please fill out your profile and add some pics when you get the chance. Even create a journal if you like... Find other members using the Browse feature. View 1000s of emo scene girls and guys pics in the Emo Pictures and Site Models sections. Check out the popular Emo Forums and Emo Chat. Learn all about emo scene music, fashion and lifestyle in the What is Emo section. The site is still in development so if you have any suggestions or problems please email info@soemo.co.uk or check out the help section. -Matt
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.

Pictures

Comments (Add Comment)

- ermahgerd batman

Comments (Add Comment)

Comments (Add Comment)

Comments (Add Comment)

Comments (Add Comment)

Journal

Mar 04 2013, 08:13 PM
haiiii. i finally got a haircut so yayyyy.... this thursday, im going to Israel for my spring break, and im going to have my bat mitzvah..... aim thinking of dying ky hair but i dont know what color(s) so can u plz submit Ideas in the comments??? soooo..... yeeeaaaaahhhhh... oh and I upload videos to youtbe so plz subscribe to my channel which is eyeofthemusic. it would really help... thx BAAIIIII
Feb 27 2013, 09:25 PM
Hey guys. Well it's official. I'm single again. What happened was that my boyfriend just decided to flick off and start crushing on my best friend. So..... Yeah. I didn't cry over it. I just shortly died inside. I was empty and alone. Nd full of sorrow. But now I am just trying to avoid him at all costs. But with my luck, I seem to run into him constantly. Which basically sucks. On the bright side, I'm gonna get a haircut next week and I can finally get it done the way I want. Yay. I'm gonna go to sleep. Goodnight
Feb 11 2013, 01:28 AM
Well hello everyone. This is my first journal entry. S it's past three am and I just learned that I'm gonna be home from school with a fucking fever. So I soo glad about that (eye roll) I'm so fucking tired that I can't even explain it. Trouble is that no matter how tired I am, I can almost never fall asleep. So that's just great. I also never bothered to wash off my makeup today so I'm gonna look in the mirror tomorrow and I will probably look like a zombie. Sorry about the fact that I'm just venting write now. But this is how I deal with my problems. Writing them down. Anyway, I'll probably write some more at like nine o'clock, so see ya then

Mar 04 2013, 08:13 PM

haiiii. i finally got a haircut so yayyyy.... this thursday, im going to Israel for my spring break, and im going to have my bat mitzvah..... aim thinking of dying ky hair but i dont know what color(s) so can u plz submit Ideas in the comments??? soooo..... yeeeaaaaahhhhh... oh and I upload videos to youtbe so plz subscribe to my channel which is eyeofthemusic. it would really help... thx BAAIIIII

Comments (Add Comment)

Feb 27 2013, 09:25 PM

Hey guys. Well it's official. I'm single again. What happened was that my boyfriend just decided to flick off and start crushing on my best friend. So..... Yeah. I didn't cry over it. I just shortly died inside. I was empty and alone. Nd full of sorrow. But now I am just trying to avoid him at all costs. But with my luck, I seem to run into him constantly. Which basically sucks. On the bright side, I'm gonna get a haircut next week and I can finally get it done the way I want. Yay. I'm gonna go to sleep. Goodnight

Comments (Add Comment)

Feb 11 2013, 01:28 AM

Well hello everyone. This is my first journal entry. S it's past three am and I just learned that I'm gonna be home from school with a fucking fever. So I soo glad about that (eye roll) I'm so fucking tired that I can't even explain it. Trouble is that no matter how tired I am, I can almost never fall asleep. So that's just great. I also never bothered to wash off my makeup today so I'm gonna look in the mirror tomorrow and I will probably look like a zombie. Sorry about the fact that I'm just venting write now. But this is how I deal with my problems. Writing them down. Anyway, I'll probably write some more at like nine o'clock, so see ya then

Comments (Add Comment)